Трагично, смешно, трагично смешно и ... ами зависи кой от къде го гледа :)

четвъртък, 4 март 2010 г.

На Сани

На Сани - pichat89

Момиче тъй красиво и нежно си ти като орхидея,
която носи се тъй нежно и грациозно по таз земя!
Момиче тъй забавно и знаещо много за любовта,
аз разбрах че тя и аз приличаме си много!

Но дявол с ангелската душа тя не може да има,
защото той само размива и дразни я безкрай!
Иска ми се да можех в един миг да й покажа,
че мога да бъда онзи романтик с нежна душа!

Ала тя изстрадала е много и не вярва в любовта,
наранена газела която търси само мир и спокойствие!
Искам аз да излекувам изстрадалата и душа,
ала не мога затова защото съм звяр в нежна душа!

Колко ли дни и нощи още трябва да минат,
за да има тя моето пълно доверие и да разбере,
че искам само да и даря всички чудеса на таз земя!
О тъй прекрасна и мила си ти, момичето мое мечта!

Знам че не мога да бъда с теб, защото не ми вярваш,
но искам аз ти да знаеш че готов съм през ада да мина,
за да имаш моята вяра, копнежи и тайни!
Искам да даря на това тъй нежно и красиво създание,
всичкото щастие, доброта и нежни чувства на таз земя!



Писмо до Сани:

Мила Сани,

Ти не ме познаваш, но аз мисля, че познавам теб. Ти си нежна орхидея и ранена газела, ти знаеш много неща за любовта и се страхуваш от любовта, ти имаш огнени очи, от които пада нежен дъжд, забавна си, тъй прекрасна и мила и грациозно се носиш. По таз земя... Но мила Сани, има нещо, което не знаеш. Позволих си да ти пиша от името на един безпаметно влюбен в теб, начинаещ поет. Позволих си, защото от известно време ставам неволен свидетел на неговите неистови чувства по теб – момичето мечта и ми стана жал, че явно опиянен от силата на любовта, в неговата душа се е заселило едно трайно объркване. Объркване, което не му позволява да си изпише мислите и емоциите в нормален словоред и да ти признае чувствата си, така че да му повярваш и той се е замислил дори да премине през ада, за да спечели доверието ти. Но аз не мисля, че той заслужава подобна жежка съдба, макар да е бил парен вече от твоите огнени очи. Зная, че сигурно и ти си объркана от неговите изказвания и е нормално да не можеш още да му се довериш и да му позволиш да излекува изстрадалата ти душа. Зная и че има неща в него, които те дразнят безкрай. Предполагам, че едно от тях е, че той е “дявол с ангелска душа” и “звяр в нежна душа”. Но ти не приемаш това насериозно, нали? Защото съм чувала за ангел в дяволски облик или дявол с ангелски лик, но възможно ли е да има дявол с ангелска душа? Ако да – то това би бил един истински дявол-мечта! Де да бяха всички дяволи с такива души и всички зверове също, то аз бих слязла доброволно в ада да си избера някой подобен нежен, ангелски дявол. Затова не бива такива дребни подробности да те дразнят, мила Сани. А ако това изказване е породено просто от неговото любовно объркване, то те моля да помислиш отново, да видиш хубавите му страни, защото дълбоко в себе си той е нежен романтик. И би желал да ти дари “всичкото щастие, доброта и нежни чувства”. На таз земя...

Няма коментари:

Публикуване на коментар