Трагично, смешно, трагично смешно и ... ами зависи кой от къде го гледа :)

петък, 12 март 2010 г.

Ммммммммммммммм! Мяуууууууууууууууу!

Ммммммммммм! - Silviya_Markela

Обичам да похапвам...
шоколад - млечен или не,
с ядки или без,
с плодчета или пък без,
с еър ефект или не...
Обичам шоколадче... Мммммм!

Обичам да похапвам...
чушки - печени или варени,
пържени или задушени,
на манджа или на салатка,
на резенчета или пък цели...
Обичам чушчици...Ммммммммм!

Обичам да похапвам...
сладолед - сметана или шоколад,
киви или ягода,
със сиропче или не,
с ядки или без...
Обичам сладоледче...Ммммммм!

Обичам да похапвам...
соленки - с кашкавал или извара,
със сусамче или сиренце,
кръглички или на пръчици,
мекички или пък сипкави...
Обичам соленки... Ммммммм!

Обичам да похапвам... Ммммммм!


Ммммммммммм! Как само и завиждам на апетита на гладната авторка! И как само се дивя на музата и! Хората правят, струват, все се вдъхновяват я от любов, я от мъка, а тя се вдъхновила от собствения си безграничен апетит! Така както гледам не е и никак претенциозна към хапването. Не смея да я питам колко и е талията. Или пък освен завиден апетит, има и завиден метаболизъм?! А за завидния и поетичен талант...всички знаем. Няма да се спирам на него. ХМммммммммммм!


Мяууууууууууууу! - Silviya_Markela

Отворя ли хладилника
и мяууууу ми е в краката,
гали се, говори,
иска папу.

Седна ли да ям
и мяууууу е пак при мен,
с лапички посяга -
нещо да закачи с нокът.

Не че е пък гладен
-има си чинийка пълна,
ама знае ли се -
ако мойто е пък по - вкусно?

То е ясно ката ден -
хапването ми харесаш ли -
ще си похапнеш сито,
а аз ще го накуся само...

Консервата отварям
и чакам.....
От сън се буди мяуууу
и бързичко дотичва.

Мяууууууу обича
кренвирш и луканка,
шунка и пастет,
а за пиленце умира просто...

Лакомник голям си,
мой сладък малък мяууууу,
и аз много - много те обичкам
с всичките ти сладки пет килца.


Ауууууууууууууу! Не знам дали само на мен тъй ми се стори, но след прочита на първия стих, вторият ми звучи като да не е това, за което се представя. Дано горкичкият Мяууууууууууу да не може да чете. Защото ако Аз бях на мястото на нищо неподозиращия малък Мяууууууууууу, бидейки запозната с апетита и, силно бих се притеснила от какво естество е любовта на господарката ми, заявяваща, че много-много обичка всичките ми сладки 5 килца. Не искам и да си помислям даже!

Бягай Мяуууууууууу, бягай!

Няма коментари:

Публикуване на коментар