Трагично, смешно, трагично смешно и ... ами зависи кой от къде го гледа :)

четвъртък, 21 януари 2010 г.

Ти всичко ми взе

Ти всичко ми взе - AVENTYRA

Ти всичко ми взе,
мечтите който таях,
очите с който нямо зовях
сърцето с което обичах,
думите с които се вричах.
Ти всичко ми взе,
открадна ти моята душа
превърна любовта в лъжа,
затвори входната врата
остави ме сама в нощта.
Ти всичко ми взе,
ограби безжалостно дните,
чувствата потъпка, разплака очите,
остави само тъга ,
превърна в пепел любовта.


Тъжно е. Много е тъжно, когато една любов се превърне в пепел. Когато една любов се превърне в лъжа. Когато се чувстваме толкова ограбени и празни душевно, че не знаем накъде и как да продължим. В този тежък миг авторката намира утеха в писането на стихове. Навярно всеки е преживявал поне едно любовно разочарование в живота си, затова не се учудих, когато разбрах, че и е взел мечтите, очите, дните и прочие, но когато установих, че Той и е взел БУКВАЛНО всичко -
“Ти всичко ми взе,
мечтите който таях,
очите с който нямо зовях
сърцето с което обичах,
думите с които се вричах.”
- и е затворил входната врата, нарамен с граматиката и пунктуацията и, е, тогава вече изпитах гняв! Тогава разбрах истинското значение на заглавието на стиха “Ти всичко ми взе” и това, че авторката не преувеличава! Що за алчен тип трябва да е, за да я ограби до шушка! Мръсник.

Няма коментари:

Публикуване на коментар