Трагично, смешно, трагично смешно и ... ами зависи кой от къде го гледа :)

събота, 9 януари 2010 г.

Любов несподелена

автор: kristina

Обич моя ненагледна,
колко хубаво звучи.
Но къде се изгуби Ти?
Сърцето ти ми разби и то се сломи.

Искам да си до мен и да се гушкаш в мен.
Теб те няма сега до мен, къде изчезна от мен?
Жадувам да чуя твоя глас до мен.
И думи нежни Аз да чуя обичам само теб.

Всичко аз бих дала за тези думи сладки,
но ти не ме разбра,отиде си ти от мен.
И сърцето ми ранено остави в този ден студен.
Сега само вятърът е с мен и ледената ми душа.

Ох :((
Как се коментира това? То няма нищо, ама нищо за коментиране! В антистиха, де.
Иначе бих могла да отбележа тоталната липса на какъв да е талант у авторката...
"Сърцето ти ми разби и то се сломи." Сериозно? Уау... Но още по-уау щеше да е ако авторката беше написала "Сърцето ти ми разби и то започна да лети." Поне щеше да има елемент на изненада. Щото всичко тук е такова клише, при това поднесено по изумително грозен начин. Без никакъв ритъм, но за сметка на това с умопомрачителни рими - особено във втория куплет - мен-мен-мен-теб. Пак УАУ! Това, да римуваш "мен" с "мен" си е просто велико! Не знам защо повече поети не ползват този похват? Толкова по-лесно би им било...
Друго, което ме впечатлява в това "произведение" е ...какво? Изключително честата употреба на "мен", разбира се. Даже и да не става въпрос за рими. А като добавим и "Аз", написано с главна буква, можем смело да предположим, че авторката, освен от хронична липса на талант, страда и от сериозна форма на нарцисизъм.
Всъщност, това, което привлече вниманието ми към този стих беше оценката на прочелите го - има 115 гласа!
/Само да отбележа - стихът е публикуван в един сайт за поезия, в който творбите се оценяват с гласуване от останалите потребители. /
Та - този грозен стих има СТО И ПЕТНАДЕСЕТ гласа! Аре стига ве, драги зрители!
То бива-може читатели без вкус, ама как пък всичките имат акаунти в СтиховеБГ?
За сравнение - един стих, оценен само с 11 точки.
Но за сметка на това него смело мога да го нарека поезия.
Ех... не стигаха като че ли антипоетите, ми и колко античитатели са се нароили...

Няма коментари:

Публикуване на коментар